torstai 1. maaliskuuta 2012

Hey baby, I think I wanna marry you

Hahaa, mulla on nyt uusi lelu nimeltään Nikon D3100! Oon ihan innoissani tästä, menee kyllä hetki käyttöä opetellessa..

Pakollinen kamerahypetys :D
Laitoin eilen taas kynnet uuteen uskoon ja muutaman timantinkin, mutta ne irtos melkein heti. Täytyy vissiin kokeilla jotain järeämpää liimaa :D Mulla on ihan omat vahvat kynnet, mikä on kyllä hyvä juttu! Joskus voisin kokeilla tosin geelikynsiäkin vaihteen vuoksi :) 




Tänään tuli käytyä taas pitkästä aikaa solariumissa :) Siellä mulle suositeltiin solkkurasvoja, onko kellään kokemuksia niistä? Rusketus kuulemma tarttuu paremmin kun käyttää niitä. Mulla näkyy kyllä tuloksia jo yhenkin kerran jälkeen :)

Eilen oli karkauspäivä, mutta mä olen kyllä sitä mieltä että miehen kuuluu kosia ;)








3 kommenttia:

  1. Ihanaa säkin oot alkanu bloggaileen :)

    VastaaPoista
  2. tää on ihan hauskaa kyl :) mä vaihdoin blogin osotetta.. uus on http://mias-moment.blogspot.com

    VastaaPoista