perjantai 9. maaliskuuta 2012

Deeply in love

Eilen oli naistenpäivä, ja minä sain olla yksi niistä onnekkaista naisista joka ei joutunut pettymään :) Vietettiin rakkaan kanssa romanttinen ilta saunoen sekä nauttien viinistä ja hyvästä ruuasta. Elämän parhaita hetkiä :> Ja mä sain ihanat korviksetkin ♥ Luvassa siis tunnepitoinen kuvapostaus eilisillalta, kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..











Minä lupaan olla sinulle se ainoa
Olla ilta viimeinen
Tästä sinne asti mistä kukaan tiedä ei 
Niinkuin ilta viimeinen 

6 kommenttia:

  1. Hyvä, että joku sai mitä pitikin. ;) Omani ei ollut edes tietoinen koko päivästä...niin romanttista. :D

    Ihana blogi sulla! :)

    Missingsparkles.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei :D Olen kyllä niin tyytyväinen että mua muistettiin!

      Kiitos paljon :)

      Poista
  2. Vooi ompas romanttista (kade) :D

    VastaaPoista
  3. Kiva että sullakin on blogi. Tervetuloa lukijakseni ; D

    VastaaPoista