sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Every breath as cold as ice

Kattokaa millasen ihanuuden löysin eilen ♥ Tuo suloinen sisustustarra sopii mielestäni tohon sängynpäätyn täydellisesti! Sen paikalleen asentaminen oli kyllä yhtä helvettiä, se ei nimittäin meinannut irrota ollenkaan siitä asetuskalvosta.. Ihme että sain sen noinkin suoraksi :D Tässä muutama kuva siis meidän parvelta eli makuu"huoneesta" :)




Tänään oon askarrellu ihan innoissani jääkaappimagneetteja :D Ne on siis tommoset muoviset läpinäkyvät magneetit, joiden alle voi laittaa minkä tahansa kuvan. Oon vaan leikelly lehdistä kivoja taustoja ja joihinkin lisänny tekstiä. Kivoja mun mielestä ja helposti muunneltavissa! 




Meillä oli perjantaina koulussa kierrätysmarkkinat ja löysin sieltä tollasen mustan Guessin laukun ilmaiseksi! En oo ihan varma onko se aito, mutta näyttäis kyllä. Iloinen löydostä olen anyway :D

Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa liukuvärjätä mun kynnet ja alhaalla näette tuloksen.. Mitäs tykkäätte? :) 





Ps. Markus muuttaa mun luo maanantaina! ♥

15 kommenttia:

  1. Ihana toi sisustustarra, sopii niin hyvin tuohon paikkaan <3 (toimii varmaan myös ihan käytännössä hyvänä muistutuksena ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kyllä on, oon vaan ihaillu sitä täällä :) Haha, eiköhän! ;)

      Poista
  2. Mä liukuvärjäsin mun tukan ku ei kynsiin voi koittaa :)))
    - Jaana

    VastaaPoista
  3. Heei mistä löysit ton tarrasysteemin? Tahtoo kans! :D t:tane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sokokselta :) Siellä oli useempikin erilainen teksti.

      Poista
  4. Pitääpä siis suunnata Sokokselle :>

    VastaaPoista
  5. mäkin ostin sisustustarran tänään, ja itseasiassa myös sokkarilta! kuulin kun myyjät puhui jotain niistä keskenään ja mielenkiinto heräsi että mitäs nää on :D hypistelin pitkän aikaa monia eri tekstejä mutta päädyin " home is where your heart is"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huomasinkin kuvan siitä :) Mä katoin kans sitä tekstiä, mutta tykkäsin tästä toisesta fontista niin paljon ja se sopi tohon tilaan niin päädyin sit siihen :)

      Poista
  6. On kyllä ihana tuo sisustustarra :)

    VastaaPoista
  7. Oon ihan hulluna kaikkiin pieniin sisustus-yksityiskohtiin. Kaikki nuo tekstit ja muut. Kivoja. :)

    VastaaPoista
  8. voi että noi magneetit ois kyllä käteviä! :D sais just sellasia ku haluais! ja täällä yks sisustustarroihin hurahtanu(: Tekis mieli lyyä niitä joka seinälle!

    http://dreamoffi.blogspot.fi/

    VastaaPoista