keskiviikko 5. syyskuuta 2012

As long as you love me I'll be your silver, I'll be your gold

 Heij! Pitkästä aikaa vähän sisustusjuttuja kun pääsin takaisin omaan kotiini Helsinkiin :) Kesän aikana tuli hankittua muutamia uusia juttuja joita nyt innolla laittelen täällä. Laittamista kyllä riittää muussakin, miten tätä tavaraa voikin olla näin paljon? En oo jaksanut laittaa edes kaikkia vaatteita kaappiin vielä... :D





Mun oma top chef teki meille kananachoja ja -salaattia, oi mitä herkkuja!




Eilen sain rakkaalta Guess:in käsikorun ja olin ihan ihmeissäni kun ei ollut edes mikään merkkipäivä mulla! Mut kyllä oikeesti kohta hemmotellaan piloille.. :) (Btw, mulla on myös kaulakoru samaa sarjaa ja samalta ihanuudelta saatu sekin ♥) Tänään sitten ostin uuden laukun itselleni, jossa sama teema jatkuu. Mä vaan niin rakastan leopardikuosia!

Mutta nyt taidan mennä jatkamaan asunnon järjestelyä, en tykkää tälläsestä sekasorrosta mikä täällä nyt vallitsee :) Heipat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti