sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Juhannustaikoja



Kihlautumisesta kerkesi jo tulla ensimmäinen kuukausi täyteen ja juhlistettiin sitä rentoutumalla rantasaunalla aivan kahden. Tämä juttu oli oikeastaan yllätys multa Markukselle :) Eikös oo herkullisen näköisiä naposteltavia, ihan ite väkersin :D






Juhannus sujui mukavissa merkeissä paljussa nautiskellen, hyvää ruokaa syöden ja juhannuskokkokin poltettiin :) Nyt mä olen taas vähän kipeänä, ärsyttävää..









Minä en noita juhannustaikoja ole koskaan kokeillut, mutta ajatus niistä viehättää. Voisivatko ne todella toimia? Mulla tosin on tuleva sulhanen jo tiedossa että siinä mielessä taikoja ei tarvita. ;)

8 kommenttia:

  1. Haha, hetken mietin ja sitten tunnistin tuon yllätyspaikan :)

    VastaaPoista
  2. Ei taida taiat toimia vaikka oon niitä joka vuosi tehny ja tässä on tulos.. : D

    VastaaPoista
  3. Naaam,näyttää niin hyvältä sun tekemät naposteltavat,täytyy joskus ittekki kokeilla;D ja muutenkin ihania juhannuskuvia! -petra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oon itekkin tyytyväinen kuviin, tunnelma välittyy hyvin :)

      Poista
  4. Aaaah palju! Näyttää niiiin täydelliseltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika täydellistä se olikin siellä lillua hyvässä seurassa ;) ja sääkin oli ihmeellisen hyvä juhannussääksi(perjantaina siis)!

      Poista