keskiviikko 2. toukokuuta 2012

This must be love 'cause it's really got a hold on me


Heippahei! Mulla olikin tänään aivan erityinen herätys, sain nimittäin murulta kauan toivomani Guess:in leopardisydän kaulakorun :) Niitä ei pitänyt olla enää missään kun ollaan käyty kyselemässä, mutta jostain muru oli mulle sellasen metsästänyt. Niin ja tuo kuvan playsuitkin on murun ostama ;) On mulla kyllä ihanin mies ♥

Kaulakoru: Guess
Playsuit: Nelly.com


Eilen käytiin murun kanssa syömässä Soul Kitchenissä, jossa muru oli työharjottelussa pääkokkina muutaman kuukauden. Oli tosi kiva käydä ulkona syömässä :) Ja Soul Kitchen on kyllä hyvä ravintola, suosittelen! Tänään muru tekee samaa ruokaa iltapalaksi mitä otettiin eilen alkuruuaksi, eli jättikatkaravunpyrstöjä chilivoissa juustokuorrutteella. Nams!





♥ 


Tässä on mun uusin vaatehankita :) Eikös olekin ihanan pirteä ja kesäinen toppi? Mulla on kaapissa niin paljon uusia kesävaatteita hankittuna, että sais kyllä kelit lämmetä nopeasti niin pääsen kunnolla käyttämään niitä!


Toppi: Gina Tricot
Farkut: Pieces



Vielä vappufiilistelykuva loppuun :) Ekaa kertaa pääsin käyttämään lakkia ja haalareita, oli kyllä jotenkin tosi kiva fiilis! Plus tuo Hello Kitty-pallo oli niin söpö ♥


4 kommenttia:

  1. Ei siis sillä että toistaisit itteäs mutta kuus kertaa sana "muru" :D:D

    Kiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minkäs mä sille mahdan kun muru on niin kiva, että välillä pitää vähän hehkuttaa ;)

      Poista
  2. Toi playsuit on ihana! En malta oottaa, että säät sallii niiden pitämisen:)

    VastaaPoista