maanantai 5. maaliskuuta 2012

Sä oot aina mulle se tyttö joka katsoo merelle


Mekko/toppi: Gina Tricot
(todella siististi roikkuu  lakana sängystä..)

Meille tuli eilen pikkuinen vaavi hoitoon, mun ihana Lapinkoira Saga joka asustaa mun vanhempien luona :) Seuraavan kuvan ottamisen aikana mulla siis ei ollut makupalaa kädessä, ei tietenkään...


Paita: H&M

 Mä olen asettanut tälle kuulle aika kunnianhimoisen tavoitteen: ostolakon! Kuvassa siis viimeinen vaateostos vähään aikaan. On tullut viimeaikoina osteltua niin hirveästi vaatteita ja koruja että kyllä pitää pärjätä kuukausi ilman uusiakin. Saas nähdä miten onnistuu, veikkaan että paremmin ainakin kun mun kuntoiluyritykset... Siinä asiassa täytyis kyllä todella ottaa itseä niskasta kiinni. Oon yrittänyt edes ruokavalion pitää suht terveellisenä, mutta aika pahoja repsahduksia tulee kyllä siinäkin. Mistäköhän saisin tarpeeks motivaatiota kuntoiluun?

Muumilautanen: Iittala 2008, Rantaelämää

Tarjoiluvati: Pentik

Otsikon biisi tuli mieleen kun oltiin äsken Sagan kanssa kävelemässä rannalla, oli kyllä kaunista (niinkuin on tuo kyseinen biisikin ♥). Täytyy ottaa joku kerta kamera matkaan :)

2 kommenttia:

  1. Voi ihana Saga! ♥ Hieman samaa väriä taitaa Sagasta löytyä kuin meidän Epusta :))

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, onhan se ♥ suloiselta näytti myös Eppu! :)

      Poista