sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Maailman ihanin

Oon ilmeisesti ollut maailman kiltein ja ihanin tyttöystävä kun sain miljoona upeinta joululahjaa rakkaalta! (Tai sitten mulla on vaan maailman ihanin poikaystävä) :) Oikeesti, kattokaa nyt näitä..



Rakkauskengät ♥



..Rakkausmekot ja korvikset!




Muuhun lahjasaldoon kuului mm. Muumi-tarjottimet ja tämän talven muki sekä kaunis lasivitriini :) Haluan laittaa sen sisälle vielä valot niin siitä tulee superhieno! 

Psst, löydättekö muutamasta kuvasta ovelan (ja uteliaan) kuviin soluttautujan :D



Kattelin tässä muutaman vuoden takaisia kuvia ja musta tuntuu että näytän noissa paljon paremmalta kun nykyisin.. johtuisko se noista tummista hiuksista, rusketuksesta (kuvat on ajalta jolloin asuin jonkin aikaa Australiassa) vai vaan yksinkertaisesti siitä että oon niissä nuorempi :D 

Huomenna olis uudenvuodenaatto, mutta mä olen tietenkin kuumessa joten juhlinta jää mun osalta vähiin :( Ilotulituksia täytyy kyllä käydä katsomassa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti